Terapia prin șoping



Dacă ieri eram nervoasă și amenințam cu pumnul hoarde întregi de femei, astăzi sunt mai bine. Azi sunt gravida aia drăguță, care se ține de burtă și zâmbește tâmp. E incredibil cum o sesiune de cumpărături reușește să mă facă să mă simt excelent. Acum, văzând asta negru pe alb, mă simt și un pic goală pe dinăuntru.

Dar îmi trece repede, pentru că mi-am luat chestii! Chestii în punguțe și în cutiuțe, cu etichete și cu coduri de bare. Chestii care miros a nou și care sunt învelite în folii de plastic, în care îmi înfig unghiile ca să le rup.

Mi-am luat chestii care miros frumos (set apă de toaletă și loțiune de corp Givenchy Very Irresistible, puteți cumpăra apa de toaletă de aici), chestii pentru păr (spray Pantene Thick & Strong, de la Carrefour) și chestii pentru ochi (bază pentru machiajul ochilor, de la Sephora; Dior Waterproof Liner, puteți cumpăra de aici).

Acum că m-am uns, parfumat, pulverizat și colorat cu toate, mă simt mult mai bine. Îmi aranjez burțile pe două perne așezate strategic pe canapea și totul e ok în lume.



Related Posts

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.