"Lasă, că o să vezi tu"




Dacă mai aud asta o dată, se lasă cu sânge.

"O să vezi tu că nu e chiar așa cum crezi. E nasol. Nu dormi, nu mănânci, nu mai ai timp de nimic... Viața ta se schimbă complet."

Normal că viața mea o să se schimbe complet! O să am un copil! Dar asta nu înseamnă că viața mea o să se termine. O să fie doar altfel. Nu spun că n-o să fie greu, dar nici groaznic n-o să fie. Ba chiar cred că o să fie foarte frumos.

Femei frustrate si nefericite ce sunteți, vă compătimesc. Chiar atât de rău vă pare că aveți copii? Chiar atât de nefericite v-au făcut? Știu că nu, dar nu mai spuneți tâmpeniile astea cu voce tare!

Știți ce cred eu despre voi când vă aud? Cred că sunteți niște nefericite, neîmplinite, care nu-și iubesc copiii cu adevărat, ci pentru că "așa trebuie". Nimeni nu-și spune "vai, săraca de ea" când vă aude. Toți stau și vă judecă. Pe bună dreptate.

Așa că terminați cu plânsul ăsta telenovelistic și fiți fericite. Faceți de mâncare, schimbați un scutec, uitați-vă la desene animate, pentru că este cel mai frumos lucru care vi se poate întâmpla.

Iar pentru mine nu vă mai faceți voi griji. O să mă descurc de minune. Nu știu cum, dar Mama are un plan.

Lasă, că o să vedeți voi.


photo: http://news.sched.org

Related Posts

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.